Veelgestelde vragen

Kaartverkoop

Zijn er nog kaartjes te koop voor…?

Voor alle openbare events vind je een ticketlink in onze agenda. Als je deze link volgt zie je of er nog kaartjes beschikbaar zijn én welk type kaartjes je nog kunt kopen.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de organisator van het evenement. De naam van de organisator staat altijd vermeld in onze agenda.

Waar kan ik de link vinden voor de kaartenverkoop?

Ticketlinks voor alle openbare events zijn te vinden in onze agenda.

Ben je van plan om naar een besloten evenement (zoals een bedrijfsfeest) te gaan dat bij Stadslab wordt georganiseerd? Dan verlopen de aanmeldingen via de organisator en kan je op onze website géén aanmeldmogelijkheid vinden.

Ik kan toch niet, hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Jammer dat je niet meer kan komen! Voor onze eigen events geldt dat de tickets worden verkocht via Yourticketprovider. Op hun website vind je meer informatie over annulering en refunds. Kom je er niet uit, neem dan contact met ze op!

Voor events die worden georganiseerd door andere partijen dan wijzelf kunnen we niets zeggen over annulering en refunds. In dat geval kan je contact zoeken met de organisator van het event.

Festivalterras

Wanneer is het festivalterras open?

Gezellig borrelen op ons festivalterras? Dat kan zomers tijdens één van de events op het terras, welke dat zijn zie je in de agenda.

Op dagen dat er geen (besloten) events zijn en we wel zonnig weer verwachten, openen we het terras voor een hapje, drankje en mooi uitzicht op de zonsondergang. Ontdek hier op welke dagen je kan reserveren voor het festivalterras.

Kan ik een tafel reserveren?

Een plekje op het festivalterras reserveren kan via deze link. Kom je liever gewoon even langs? Dat mag natuurlijk ook. Kijk dan wel eerst via dezelfde link of we die dag open zijn met het festivalterras.

Zijn er heaters buiten?

We hebben bij Stadslab diverse heaters en vuurkorfen, die we afhankelijk van het weer en het type event wel of niet aanzetten.

Algemeen

Waar kan ik de foto’s vinden van….?

Tijdens onze evenementen worden regelmatig foto’s gemaakt. Deze foto’s gebruiken we als promotiemateriaal (zie onze algemene voorwaarden voor meer info). Na een event vind je vaak een selectie van de foto’s op onze eigen social media.

Daarnaast proberen we de foto’s altijd te delen met de organisator van het evenement. Het is aan de organisator om te beslissen of zij alle foto’s willen delen met hun bezoekers.

Kan ik mijn auto parkeren?

Parkeren kan op een paar meter afstand van Stadslab, achter het Zeefgebouw op het Suikerunieterrein.

Hoe kom ik hier met het OV?

Vanaf het Centraal Station kun je met de bus naar de bushalte Atoomweg. Deze halte is dichtbij het Suikerunieterrein. In ongeveer vijf minuten loop je via de fietsbrug naar Stadslab Groningen.

De lijnbussen van Qbuzz die langs de bushalte Atoomweg komen zijn: lijn 8 (richting Hoogkerk dorp), lijn 7 (richting Vinkhuizen), lijn 35 (richting Oldehove) en lijn 39 (richting Surhuisterveen via Zuidhorn).

Voor de actuele informatie kijk je in de reisapp 9292.

Kan ik mijn hond meenemen?

Honden zijn van harte welkom op het festivalterras. Kom je echter naar een ander event? Dan is het goed om de vraag neer te leggen bij de organisator. Niet ieder event is geschikt voor honden.

Hoe veel zitplaatsen zijn er in de zaal?

Afhankelijk van de opstelling kunnen we tot 200 zitplaatsen maken. Als je voor een theateropstelling (met podium) gaat kunnen er max. 200 man in de zaal zitten. Wil je een vergader opstelling met tafels, is er ruimte voor 80 man.

Wil je dat we met je meedenken? Mail dan even naar info@stadslabgroningen.nl

Hoeveel staanplaatsen zijn er in de zaal?

We kunnen plek bieden tot wel 450 personen als je kiest voor staanplaatsen. Mocht je sta- en zitplaatsen willen combineren kan je even contact met ons opnemen. Dan denken we met je mee!

DJ’s

Hebben jullie dj’s nodig?

Leuk dat je interesse hebt op bij ons te draaien! We zijn altijd nieuwsgierig naar nieuw talent. Neem gerust contact met ons op via info@stadslabgroningen.nl!

Evenementen

Hebben jullie kluisjes of een garderobe?

Bij stadslab hebben we geen kluisjes. Wel hebben we de mogelijkheid tot een bewaakte garderobe. De organisator van een event bepaalt of ze daar gebruik van willen maken. Stel je vraag daarom aan de organisator van het event!

Ik ben iets kwijtgeraakt

Bel graag even naar 050 2113844, dan kijken we gelijk of het bij de gevonden voorwerpen ligt!

Wij willen graag een feestje bij jullie geven, wat zijn de mogelijkheden?

Leuk dat je interesse hebt! We hebben allerlei arrangementen voor verschillende feesten. Wil je je verjaardag of jubileum vieren? Ga je trouwen of wil je een bedrijfsfeest organiseren? Het kan allemaal! Hier is een pagina waar al onze arrangementen uitgewerkt staan.

Niet gevonden wat je zocht? Je kan natuurlijk ook even contact opnemen, dan bespreken we de mogelijkheden. We werken graag een concept op maat uit.

Wat voor apparatuur is er beschikbaar bij jullie?

We hebben zowel een beamer, microfoons, speakers en een dj booth ter beschikking. Ook werken we vaak samen met een extern bedrijf die geluid- en lichtinstallatie faciliteren. Heb je specifieke wensen? Neem dan contact op!

Wat zijn de tarieven?

Er zijn heel veel mogelijkheden binnen Stadslab Groningen! Je kan alvast een eigen vrijblijvende berekening maken via onze evenementenplanner.

Je mag natuurlijk ook even contact opnemen per mail, dan delen we alle benodigde informatie met je. Mailen kan via info@stadslabgroningen.nl.

Is de datum waarop ik een event wil organiseren nog vrij?

Leuk dat je iets bij ons wil organiseren! Om te kijken of een datum beschikbaar is, is het het handigst om contact op te nemen met een van de eventmanagers. Mail dan gerust naar info@stadslabgroningen.nl. Het liefst met benodigde informatie van het evenement: aantal personen, datum, tijd etc. We laten je dan zo snel mogelijk weten wat er nodig is!